Teleház Dél-Alföld
Adószám:
123456789123456
Bankszámlaszám:
123456789123456
Projekt címe: Pénzügyek az MNB-től a kisfalvakig és vissza
Projekt azonosító: MNB 138029-1/2014
Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ támogatásával.
Projekt megvalósulása: 2014.10.30-2015.04.30
Támogatási összeg: 5.000.000 Ft
Projekt partnere: SZÓ-TÉR Egyesület
Projekt bemutatása:
A internetes kommunikációt meghonosító teleházak fontos szerepet töltenek be hazánk több mint kétszáz kistelepülésének információkkal való ellátásában. Pályázatunk célja, hogy az ott élők hitelesen ismerjék meg az MNB szerepét az ország pénzügyeinek irányításában, illetve a fogyasztói jogok képviseletében. Ennek megvalósítására videós interjúkat készítünk hazai szakértőkkel. A közérthető felvételeket a teleházak közreműködésével továbbítjuk a célcsoportok számára. Tervezett téma-csoportok: lakossági hitelek, megtakarítások, devizahitelesek, infláció, állampapírok, pénzügyi tudatosság. Vállaljuk ugyanakkor, hogy a kistelepülések lakosságának véleményét, problémáit összegyűjtve és rendszerezve továbbítjuk az MNB felé, - hogy e „visszacsatolással”, összegző feldolgozásban, a döntéshozók közvetlenül értesülhessenek a távoli vidékeken élők problémáiról és nehézségeiről.
Projekt célcsoportja: Magyarország teljes lakossága, különösen a kistelepülések lakosai
Résztvevő teleházak/IKSZT-k:
Baranya megye Pécsi Teleház
Békés megye Békésszentandrási Teleház
Borsod-Abaúj-Zemplén megye Sajóecsegi Teleház
Csongrád megye Öttömösi Teleház
Röszkei Teleház
Fejér megye Lepsényi eMagyarország Pont
Győr-Moson-Sopron megye Börcsi IKSZT
Hajdú-Bihar megye Hajdúbagosi IKSZT
Heves megye Parádi IKSZT
Komárom-Esztergom megye Súri Teleház
Nógrád megye Érsekvadkerti Teleház
Pest megye Telemosoly Teleház Civilsarok
Somogy megye Lengyeltóti Teleház
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Túristvándi Teleház
Kálmánházi Teleház
Tolna megye Györkönyi Teleház
Kajdacsi IKSZT
Vas megye Győrvári Teleház
Veszprém megye Taliándörögdi Teleház
Zala megye Zalalövői Teleház
Az egyes teleházak által szervezett rendezvények időpontja és helyszíne: ITT
A kutatás eredménye: ITT
Videók
A Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ a pénzügyi fogyasztók védelmének hatósági feladatait látja el. Így a Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központhoz (PFK) lehet írásbeli kérelemmel fordulni akkor, ha a fogyasztónak a pénzügyi intézményhez benyújtott panaszára 30 nap elteltét követően nem érkezett válasz, illetve ha a válasz nem érdemi vagy nem teljes körű.
Ugyancsak bejelentéssel lehet élni a PFK-nál, amennyiben a panaszt nem a jogszabályban előírt módon kezelte, vizsgálta ki a pénzügyi szolgáltató vagy ha a szolgáltató válasza alapján egyéb jogsértést (például engedély nélküli tevékenységet folytatását) feltételez a fogyasztó.
A Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ elérhetőségei:
Ügyfélszolgálat címe: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Központi levélcím: H-1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
Telefon: 06-40-203-776
Fax: (36-1) 4899-102
Webcím: http://felugyelet.mnb.hu/
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu